من سعی می‌کنم به‌طور منظم بنویسم، اما یقیناً برای من که در اول راه نویسندگی هستم کار مشکلی خواهد بود؛ به همین دلیل روزهایی که احساس می‌کنم حرفی برای گفتن ندارم حرف‌های بقیه را می‌گویم!

رونویسی از متن‌هایی که از خواندنشان لذت می‌برم یکی از کارهایی است که جای نوشتن را هنگام نبودش می‌گیرد، البته سعی می‌کنم برای رونویسی هم برنامه‌ای منظم بچینم چون در این چند وقت به تاثیر شگفتش پی برده‌ام.

وقتی برای اولین‌بار داستان «فردا در راه است» از بهرام صادقی را نوشتم، احساس قدرت کردم! انگار که واقعا خودم آن را نوشته باشم.

یکی از مزیت‌های رونویسی که شاید مهم‌ترین آن‌ها هم باشد ایده‌هایی است که حین رونویسی به ذهن‌مان می‌آیند.

با رونویسی درک‌تان هم از آن مطلب بالاتر می‌رود، هرچندبار بیشتر رونویسی کنید بهتر است؛ در واقع وقتی رونویسی می‌کنید، شاید خودتان خبر نداشته باشید ولی دارید با یک تیر چندین نشان می‌زنید.